Tuesday 26 March 2013

PapaGomo Oh Papagomo.. Lu Kena Lagi..



Sentuh sedikit pasal Perbicaraan Husam vs PapaGomo rm10juta.. Lawyer defendan menegaskan anak guamnya Wan Muhammad Azri Wan Deris bukan PapaGomo di mahkamah semalam. Kesian bila tengok berhempas pulas lawyer Wan Azri berhujah minta tangguh! Oleh kerana terlalu banyak bahan bukti baru yg dikeluarkan Team Erapasca, maka kes akan difailkan semula dan diupdate nama beberapa saksi yg baru dan bahan bukti baru. Part yang best bila Hakim menegur lawyer Wan Azri supaya memastikan anak guam (Wan Azri) hadir semasa perbicaraan!




AKU SEBENARNYA X SUKA CARA YANG AKU NAK BUAT NI TAPI SEKURANG KURANGNYA BIARLAH RAKYAT MALAYSIA TAHU BENAR ATAU TIDAK WAN MUHAMMAD AZRI TU BLOGGER PAPAGOMO ATAU HANYA INSAN BIASA YANG XDE KENE MENGENA NGAN DUNIA PERANG POLITIK SIBER..


Aku mendesak salah seorang antara PapaGomo atau Wan Azri mengaku ini anak perempuannya.. Kerana mustahil 2 lelaki yang berbeza mempunyai anak dan isteri yang sama pada waktu yang sama.. Adakah 2 lelaki ini bermadu? Lihat 2 gambar dibawah yang di print screen dari 2 video ketika anak pertama, Wan Cassandra menyambut hari lahirnya yang lepas.. Disisinya ketika itu adalah ibunya Bellina Chin dan ayahnya Wan Muhammad Azri Wan Deris..




Kurang jelas? Kabur? Biasalah.. Papagomo juga mulakan langkah dengan gambar yang kabur kabur je.. Tapi aku yakin, pendedahan gambar dibawah adalah lebih terang dan jelas banding gambar2 yang dikeluarkan blog fitnah milik PapaGomo..




PENGUNGUMAN:
Harap Maaf 2 video yang sepatutnya ditonton umum tidak dapat ditayangkan buat sementara waktu. Harap penggantungan tayangan video Happy Birthday tidak dipolitikkan mana mana pihak.. Segala kesulitan amat dikesali.. Harap maklum..

LIHAT GAMBAR DIBAWAH BAIK BAIK...



Dan ini pula dari koleksi ibunya yang diterima Team Erapasca.. Memang x sama pun.. Kalau sama PapaGomo dah lama bertaubat nasuha dan jadi ayah dan suami yang soleh..


Ahli Majlis Mesyuarat Team Erapasca berpendapat, mungkin PapaGomo dengan mudah boleh NAFIKAN Bellina bukan isterinya dan x mengenali langsung wanita ini. Tapi BERANIKAH PapaGomo menafikan kewujudan anaknya Wan Cassandra? Bagaimana dengan Wan Muhammad Azri selaku bapanya?



Boleh biol kalau fikir kes kepala 5 jahitan nih!
Yg dipukul Wan Azri, yg cedera PapaGomo.. Sama juga ngan kes Wan Cassandra ni.. Sampai aku xtau nak letak tajuk apa..!

Sumber Era Pasca