Wednesday 24 April 2013

Gentar melihat ceramah Husam disambut luar biasa, Samseng UMNO halang perjalanannya kesana.


 
Menyedari Ceramah Umum yang buat julung kalinya di anjurkan oleh Pas Putrajaya di Presint 9, mendapat sambutan yang sangat menggalakkan, beberapa orang samseng UMNO melakukan provokasi terhadap Dato Husam Musa untuk menghalang beliau ketapak ceramah itu.

Ceramah yang buat julung kalinya diadakan itu telah mendapat sambutan yang luar biasa dengan menyaksikan kenderaan di parkir hampir 1KM panjang di sekitar Presint 9..

Dan ini menunjukkan warga Putrajaya am-nya sudah tidak gentar lagi untuk menunjukkan sokongan mereka terhdap calon Pas, Dato Paduka Hj Husam Bin Musa.

Antara Isu yang di ketengahkan adalah untuk membela nasib Penjawat Awam yang berpendapatan rendah, tentang isu perumahan, Kemudahan Parkir, dan juga masalah-masalah lain yang melibatkan warga guru.

Penjawat Awam sudah tidak perlu gentar lagi untuk menunjukkan sokongan dan memberi undi kepada Pakatan Rakyat kerana telah di wujudkan satu Biro Aduan yang berfungsi untuk sesiapa sahaja tampil membuat aduan jika diugut atau mempunyai masalah dan isu yang boleh diketengahkan.

Biro Aduan ini juga disediakan khidmat guaman jika ada antara penjawat awam yang diugut sekiranya mereka menyokong Pakatan Rakyat.

Rata-rata penjawat Awam yang hadir menyatakan mereka bersedia untuk berkhidmat untuk Kerajaan Baru.

Apabila ditanya mereka tentang ancaman, mereka hanya menjawab, Kami penjawat awam, berkhidmat untuk negara, bukan berkhidmat untuk Barisan Nasional, Kerajaan boleh bertukar, TETAPI negara kita tetap satu, Malaysia.

Bagaimanapun dalam perjalanan Husam untuk ke tapak ceramah itu dari setelah menjamah jamuan Nasi Arab dan kambing bakar di Surau Abd Rahman Auf Presint 11, Putrajaya yang disediakan ahli qaryah surau sebelum ceramah tersebut sekumpulan samseng UMNO cuba menghalang perjalanan Husam.

Video ini menunjukkan sikap orang muda BN di hadapan Surau Abd Rahman Auf Presint 11, Putrajaya.. SAKSIKAN!!



Sumber laporan serta gambar dan lagi gambar ribuan yang hadir dalam ceramah tersebut sila lihat di ( SINI )