Thursday 11 April 2013

PRU13 : VIDEO SKANDAL TERLAMPAU ANWAR DENGAN BINI ORANG BAKAL DIDEDAHKAN DI PMTG PAUH.

Menurut sumber yang gua dapat, Anwar akan berdepan dengan pertandingan 3 penjuru di Parlimen Pmtg Pauh untuk PRU13 ni.. Selain dari calon baru dari Umno/BN, Anwar juga diberitakan akan berdepan dengan sorang calon bebas yang pro kerajaan..

Apa yang gua tahu setakat ni, calon baru Umno di Pmtg Pauh nanti memang bukan calang-calang orang.. Gua yakin calon ni ada kelebihan untuk menang kalau tak ada sebarang sabotaj dari pihak-pihak tertentu..

Dan bagi calon bebas yang dikatakan bakal lawan Anwar disini.., gua rasa korang pun kenal beliau kalau gua bagitau nama dia.. Tapi rasanya elok lah kita tunggu sampai hari penamaan calon pada 20hb nanti ye..

Setakat ni hanya Ummi Hafilda je yang tawarkan diri untuk lawan Anwar.., tapi yang gua dapat ni merupakan calon lelaki yang memang hebat berceramah..

Khabarnya.., calon bebas tu nanti hanya nak mendedahkan segala salah laku moral Anwar kepada rakyat Permatang Pauh melalui pentas ceramah.. Bagi gua, ni memang satu strategi yang baik untuk alihkan tumpuan Anwar dan macai Pakatan dari menyerang calon Umno/BN..

Lagi satu.., ada info yang bagitau gua bahawa video skandal Anwar dengan bini orang akan dikeluarkan masa kempen PRU nanti.. Gua tak tahu lah sama ada video tu ada kaitan dengan Shamsidar atau tak.., tapi ia dikatakan memang akan buat Anwar tak tidur malam beb..

So kita sama-sama lah tunggu nanti ye.. Gua teringin jugak nak tengok video yang dimaksudkan tu.. Kita tengok nanti sama ada aksi dalam tu setanding dengan aksi kamasutra Nuar dengan Chinadoll dulu..


Yes!!! BGO tak bercadang nak ikut kempen PR di Bukit Gelugoq.BGO akan ke Permatang Pauh untuk menonton video lucah percuma di ceramah2 BN nanti...Gila BAB la depa puak2 BN ni.BGO rasa DSAI ni mesti kaki telan viagra...kalau ikut puak BN ni punya video,perghhh nafsu memang nafsu kuda...Jenuh la nanti orang Permatang Pauh..SERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR