Tuesday 23 April 2013

Saksikan sedutan video saya ketika menyertai solat hajat - Najib


Inilah pemimpin UMNO yang paling terdesak untuk kekal berkuasa dalam sejarah negara kita ini.. kerana mahu menunjukkan kepada rakyat beliau seorang pemimpin Melayu  beragama Islam yang baik.. Sembahyangnya pun mahu ditunjukkan keseluruh negara..

Oleh itu tulis Najib Tun Razak telah mempromosikan solatnya itu dalam laman Twitter miliknya meminta pengikutnya yang berjumlah 1,484,591 orang kononnya itu agar menonton video rakaman beliau sedang mengerjakan solat.

Tulisnya.. "Saksikan sedutan video saya ketika menyertai solat hajat bersama penduduk Pekan di Masjid Sultan Abu Bakar kelmarin."

Malangnya majoriti pengikut Najib dalam laman Twitter itu tak hingin langsung untuk melihatnya..

Ini terbukti bilamana setelah lebih dari 24 jam disiarkan hanya memperolehi 301 views.. lebih malang lagi hanya 4 Likes tetapi 7 Unlikes..

Aku follow Twitter Anuar Ibrahim dan TG Nik Aziz.. Aku tahu Anwar Ibrahim sering hadir dalam kebanyakkan solat hajat..

Dan baru-baru ini satu solat hajat telah diadakan di An-Nahdoh Inn, Penanti dalam kawasan Parlimen Permatang Pauh.. 

Tetapi aku tak terbaca pula Anwar tulis.. "Saksikan sedutan video saya ketika menyertai solat hajat bersama penduduk Permatang Pauh di Masjid Batu kelmarin...." 

Nih.. "Saksikan sedutan video saya ketika menyertai solat hajat bersama penduduk Pekan di Masjid Sultan Abu Bakar kelmarin." ..


Sembahyangpun nak tunjuk kat orang ke??